بخشش جاوید مهر

حلقه‌ای‌ از زنجیره‌ی مهربانی باشیم تا بخشش مهر جاوید بماند

لطفا فقط لایک نکنید! ما را تبلیغ کنید!

ما در  بخشش جاوید مهر  با پیکانی از جنس  مهربانی آینده را نشانه گرفته‌ایم!

مهران قسمتی زاده

🔹من یکی از اعضای  بخشش جاوید مهر هستم، همان موسسه‌ای که از ۱۳ مهر امسال رسالت خود را ایجاد زنجیره مهربانی در شهر اعلام کرده است!
🔹خوشبختانه بخشش جاوید مهر از بدو  فعالیت خود تاکنون ۱۱ استعداد درخشان منطقه را در شهر‌های لاهیجان سیاهکل و رودبنه و دیلمان شناسایی و تحت نظارت و پشتیبانی قرار داده و امیدوار است در پناه مهربانی مردم به تحقق رویاهای پاکشان کمک کند!
🔹ما در موسسه فرزندان خود را از میان کودکان با استعداد اما فاقد پشتیبانی لازم برای پرورش استعدادهایشان انتخاب و سعی می‌کنیم در این راه کمک حال خانواده‌های آنها باشیم.
🔹در آغاز راه کارشناسان‌ موسسه همه بچه های معرفی شده را از نظر سلامت جسمی، روانی و میزان هوش و استعداد مورد ارزیابی قرار داده و وضعیت خانوادگی و مالی آنها توسط مددکاران موسسه مورد بررسی میدانی قرار می‌گیرد و این امر به ما  کمک می‌کند که با وسواس و دقت بیشتری فرزندان خود را انتخاب کنیم!
🔹در پروسه انتخاب، ابتدا گزارش میدانی مددکار در کمیته انتخاب بخشش جاوید  بررسی و در صورت دارا بودن معیارهای لازم، فرد مورد پشتیبانی موسسه قرار گرفته و به زنجیره مهربانی متصل می‌شود!
🔹پس از انتخاب برای هر یک از بچه‌ها یک پشتیبان (برای نظارت کلی بر سیر پیشرفت و حفظ ارتباط موثر با وی) و یک مددکار برای بررسی های میدانی آتی انتخاب می‌شود.
🔹بدلیل وضعیت نامناسب اجتماعی و با توجه به میزان بالای آسیب‌پذیری فرزندان این زاد و بوم  ایشان  تحت نظارت مستمر پشتیبان بوده و موسسه سعی می‌کند با کمک پزشکان، روانشناسان و روانپزشکان عضو  زنجیره مهربانی آنها را تحت پوشش خدمات لازم پزشکی و روانشناسی قرار دهد !
🔹 حمایت‌های آموزشی در قالب پرداخت شهریه مدارس، تامین مشاوره تحصیلیی اسم نویسی در  کلاس‌های تقویتی و تامین منایع و وسایل کمک آموزشی از دیگر مواردی که موسسه در صورت لزوم خود را موظف به انجام یا تهیه آنها برای فرزندان خود می‌داند.
🔹 وضعیت  ایاب و ذهاب  فرزندانمان  نیز از موارد قابل توجه موسسه بوده و در صورت لزوم موسسه خود را موظف به  پرداخت هزینه‌های آن می‌داند.
🔴 همانطور که می‌بینید ما برای فرزندان‌مان برنامه داریم و گرچه تاکنون  دوستان خوبی به همراهی آمده‌اند اما هنوز در آغاز راه هستیم و هنوز تحقق بسیاری از رویاهای شهر  در انتظار  پشتیبانی شماست!
لطفا فقط لایک نکنید این پیام مستقیم متوجه شماست:
شما را چشم در راهیم

اینستا