بخشش جاوید مهر

حلقه‌ای‌ از زنجیره‌ی مهربانی باشیم تا بخشش مهر جاوید بماند

🔴 درختکاری به رنگ مهربانی

از زمانی که با هم بودن در بخشش جاوید را شروع کردیم هم پیمان شدیم که به هر‌آنچه با هم می‌کنیم رنگ مهربانی بزنیم و  این کنارهم بودن مهربانه‌ را روزهای بخشش جاوید بنامیم.
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ هم یکی از این روزهای بخشش جاوید بود
از زمانی که ایده درختکاری در باغ کشاورزی لاهیجان را با دکتر پاداشت ( مدیر این  باغ پژوهشی  کشاورزی که به روایت ایشان عمری ۹۶ ساله دارد) در میان گذاشتیم و ایشان با گشاده رویی ایده ما را پذیرفت مطمئن شدیم حلقه‌ای دیگر به زنجیره مهربانی شهر ( بخشش جاوید ) افزوده شده است؛ حضور و همراهی بی‌آلایش و پرحوصله او در مراسم امروز بر ما ثابت کرد که در یافتن یکی دیگر از  حلقه‌های مهربانی شهر موفق بوده‌ایم.
در این روز و به همت ایشان و یاران بخشش جاوید نهالی جدید به نام تاکسوس باکاتا( سرخ دار ) بر خاک این  موزه گیاهی ۹۶ ساله شهرمان نشاندیم نهالی که از این پس قرار است نمادی زنده از آغاز به کار بخشش جاوید مهر در این سال باشد!

آنچه به این روز معنایی فراتر از شهر و کشورمان می‌داد حضور پر رنگ بسیاری از زنان فعال شهرمان در این رویداد مدنی بود زنانی که با حضور در زنجیره مهربانی شهر نشان داده‌اند که به نقش پر‌رنگشان در حیات مدنی شهر ایمان دارند و آماده‌‌اند که مسوولیت مدنی خود را در شهر و جامعه بپذیرند و  بسیارشادمانیم که در این روز تنی چند از بانوان فعال و متعهد شهر به زنجیره انسانی ما پیوستند!

با تبریک روز جهانی زن این حضور را پاس می‌داریم و آن را یکی از مهم‌ترین جلوه‌های درخشان فعالیت بخشش جاوید مهر  یعنی زنجیره مهربانی شهر می‌دانیم. ما بر این باوریم که آنچه در بخشش جاوید مهر انجام می‌دهیم   حاصل دست در دست هم قرار گرفتن داوطلبانه زنان و مردان منطقه است  در تلاش برای افزودن رنگ و مفهوم مهربانانه  به گذران عمر در جاده دشوار زندگی .
در این راه به انتظار همراهی شما  ایستاده‌ایم تا به کمک هم ثابت کنیم که مهربانی جزئی ضروری برای حیات انسانی است
https://www.instagram.com/reel/C4WQjZINEoI/?igsh=MWY3cDE4Y3N5b3R4OA==